Semak status rangkaian
di kawasan anda


Tiada penyelenggaraan berjadual buat masa ini. Kami mengemas kini halaman ini secara tetap, jadi sila semak semula dengan kerap.

Berikut adalah maklumat terkini mengenai kawasan yang terjejas.

Negeri Kawasan Perkhidmatan Terjejas Bermula Kerja Kerja Berakhir
Kedah Guar Kepayang Data, Voice and SMS 12-08-2025 09:00:00 30-08-2025 06:00:00
Kedah, Perak Siong, Hospital Bahagia, Taman Sungai Kinta, Fasa 2D Data, Voice and SMS 12-08-2025 09:00:00 30-08-2025 06:00:00
Perak Anjung Tawas Sinaran Data, Voice and SMS 25-08-2025 08:00:00 29-08-2025 06:00:00
Negeri Sembilan Kampung Semin Data, Voice and SMS 25-08-2025 10:00:00 25-08-2025 12:00:00
Perak, Taman Melayu Jaya, Taman Seri Emas, Data, Voice and SMS 26-08-2025 11:00:00 26-08-2025 01:00:00
Johor Taman Daya, Taman Setia Indah Data, Voice and SMS 27-08-2025 10:00:00 27-08-2025 12:00:00
Negeri Sembilan Felda Serting Hilir, Pulapah Data, Voice and SMS 28-08-2025 11:00:00 28-08-2025 01:00:00
Negeri Sembilan Batu Ibol Data, Voice and SMS 29-08-2025 11:00:00 29-08-2025 01:00:00

Perlukan bantuan?

Berikut adalah beberapa penyelesaian.

img-fluid
Self Help

Berikut adalah beberapa maklumat berguna yang boleh menyelesaikan masalah anda.

Baca Lanjut 
img-fluid
E-mel kami

Hantarkan e-mel kepada kami.

E-mel kami 

Soalan Lazim

Penyemak status rangkaian ialah peta gangguan rangkaian yang memberikan anda paparan semua gangguan rangkaian pada rangkaian kami. Anda juga boleh menggunakan ciri carian alamat untuk melihat sama ada gangguan rangkaian aktif terdapat di kawasan anda.

Masa yang diambil untuk menyelesaikan gangguan rangkaian berbeza mengikuti kes. Walau bagaimanapun, sila yakin bahawa jurutera kami sedang berusaha untuk memulihkan perkhidmatan secepat mungkin.

Semasa gangguan rangkaian, kami mengesyorkan anda menyambung ke mana-mana rangkaian Wi-Fi lain yang tersedia untuk sambungan data.

Tidak, sebaik sahaja perkhidmatan rangkaian dipulihkan, peranti anda akan menerima isyarat semula secara automatik. Jika anda masih mengalami masalah selepas perkhidmatan dipulihkan, sila hidupkan dan matikan mod penerbangan pada peranti anda atau mulakan semula peranti anda untuk memuat semula kesambungan rangkaian.

LIHAT SEMUA SOALAN LAZIM