Semak status rangkaian
di kawasan anda


Tiada penyelenggaraan berjadual buat masa ini. Kami mengemas kini halaman ini secara tetap, jadi sila semak semula dengan kerap.

Berikut adalah maklumat terkini mengenai kawasan yang terjejas.

Negeri Kawasan Perkhidmatan Terjejas Bermula Kerja Kerja Berakhir
Selangor Bandar 16 Sierra Data, Voice and SMS 26-02-2024 09:00:00 09-03-2024 06:00:00
Terengganu, Pahang, Kelantan Lktp Tenang, Kuala Telemong, Kampung Tengkawang, Hulu Chukai, Manir, Sekolah Sukan Malaysia Pahang, Kampung Sri Damai, Kuantan, Kubang Terap, Hulu Jabur Data, Voice and SMS 29-02-2024 09:00:00 07-03-2024 06:30:00
Pahang Kampung Peramu Permai Data, Voice and SMS 29-02-2024 09:00:00 14-03-2024 06:30:00
Perak Lumut Data, Voice and SMS 02-03-2024 09:00:00 02-10-2024 06:00:00
Kuala Lumpur Bukit Bintang Data, Voice and SMS 04-03-2024 09:00:00 06-03-2024 06:00:00
Kuala Lumpur City Centre, Chow Kit, Golden Triangle Data, Voice and SMS 06-03-2024 06:00:00 08-03-2024 02:00:00
Kelantan Bandar Kota Bharu, Jalan Telipot Data, Voice and SMS 07-03-2024 10:00:00 07-03-2024 05:00:00

Perlukan bantuan?

Berikut adalah beberapa penyelesaian.

img-fluid
Self Help

Berikut adalah beberapa maklumat berguna yang boleh menyelesaikan masalah anda.

Baca Lanjut 
img-fluid
E-mel kami

Hantarkan e-mel kepada kami.

E-mel kami 

Soalan Lazim

Penyemak status rangkaian ialah peta gangguan rangkaian yang memberikan anda paparan semua gangguan rangkaian pada rangkaian kami. Anda juga boleh menggunakan ciri carian alamat untuk melihat sama ada gangguan rangkaian aktif terdapat di kawasan anda.

Masa yang diambil untuk menyelesaikan gangguan rangkaian berbeza mengikuti kes. Walau bagaimanapun, sila yakin bahawa jurutera kami sedang berusaha untuk memulihkan perkhidmatan secepat mungkin.

Semasa gangguan rangkaian, kami mengesyorkan anda menyambung ke mana-mana rangkaian Wi-Fi lain yang tersedia untuk sambungan data.

Tidak, sebaik sahaja perkhidmatan rangkaian dipulihkan, peranti anda akan menerima isyarat semula secara automatik. Jika anda masih mengalami masalah selepas perkhidmatan dipulihkan, sila hidupkan dan matikan mod penerbangan pada peranti anda atau mulakan semula peranti anda untuk memuat semula kesambungan rangkaian.

LIHAT SEMUA SOALAN LAZIM