Semak status rangkaian
di kawasan anda


Tiada penyelenggaraan berjadual buat masa ini. Kami mengemas kini halaman ini secara tetap, jadi sila semak semula dengan kerap.

Berikut adalah maklumat terkini mengenai kawasan yang terjejas.

Negeri Kawasan Perkhidmatan Terjejas Bermula Kerja Kerja Berakhir
Sabah Lahad Datu Data, Voice and SMS 20-10-2025 08:00:00 03-11-2025 05:00:00
Sabah Tempurung Data, Voice and SMS 29-10-2025 08:00:00 12-11-2025 05:00:00
Kelantan Kampung S. Pinang, Kampong Laut Data, Voice and SMS 04-11-2025 10:00:00 04-11-2025 05:00:00
Johor Pontian, Kampung Sri Bunian Data, Voice and SMS 04-11-2025 10:00:00 04-11-2025 12:00:00
Negeri Sembilan Jelai Data, Voice and SMS 04-11-2025 11:00:00 04-11-2025 01:00:00
Selangor Sepang, Rktb Lanjut, Lorong Haji Lias Data, Voice and SMS 05-11-2025 10:00:00 05-11-2025 03:00:00
Johor Renggam, Felda Layang Layang Data, Voice and SMS 05-11-2025 10:00:00 05-11-2025 12:00:00
Selangor Rktb Lanjut, Na Data, Voice and SMS 06-11-2025 10:00:00 06-11-2025 03:00:00
Pahang Felda Kemboja Jengka 4, Felda Dahlia Jengka 3, Felda Chempaka Jengka 2, Felda Keembong Jengka 6, Felda Kenanga Jengka 7 Data, Voice and SMS 11-11-2025 02:00:00 11-11-2025 04:00:00

Perlukan bantuan?

Berikut adalah beberapa penyelesaian.

img-fluid
Self Help

Berikut adalah beberapa maklumat berguna yang boleh menyelesaikan masalah anda.

Baca Lanjut 
img-fluid
E-mel kami

Hantarkan e-mel kepada kami.

E-mel kami 

Soalan Lazim

Penyemak status rangkaian ialah peta gangguan rangkaian yang memberikan anda paparan semua gangguan rangkaian pada rangkaian kami. Anda juga boleh menggunakan ciri carian alamat untuk melihat sama ada gangguan rangkaian aktif terdapat di kawasan anda.

Masa yang diambil untuk menyelesaikan gangguan rangkaian berbeza mengikuti kes. Walau bagaimanapun, sila yakin bahawa jurutera kami sedang berusaha untuk memulihkan perkhidmatan secepat mungkin.

Semasa gangguan rangkaian, kami mengesyorkan anda menyambung ke mana-mana rangkaian Wi-Fi lain yang tersedia untuk sambungan data.

Tidak, sebaik sahaja perkhidmatan rangkaian dipulihkan, peranti anda akan menerima isyarat semula secara automatik. Jika anda masih mengalami masalah selepas perkhidmatan dipulihkan, sila hidupkan dan matikan mod penerbangan pada peranti anda atau mulakan semula peranti anda untuk memuat semula kesambungan rangkaian.

LIHAT SEMUA SOALAN LAZIM