Semak status rangkaian
di kawasan anda


Tiada penyelenggaraan berjadual buat masa ini. Kami mengemas kini halaman ini secara tetap, jadi sila semak semula dengan kerap.

Berikut adalah maklumat terkini mengenai kawasan yang terjejas.

Negeri Kawasan Perkhidmatan Terjejas Bermula Kerja Kerja Berakhir
Kedah Kampung Ladang Bukit Selarong Data, Voice and SMS 29-09-2025 09:00:00 11-10-2025 06:00:00
Negeri Sembilan Bandar Seremban Selatan Data, Voice and SMS 01-10-2025 09:00:00 11-10-2025 06:00:00
Selangor Kampung Melayu Ampang Data, Voice and SMS 01-10-2025 09:00:00 11-10-2025 06:00:00
Selangor Taman Impian Ehsan Data, Voice and SMS 01-10-2025 09:00:00 11-10-2025 06:00:00
Selangor Puteri Subang Data, Voice and SMS 01-10-2025 09:00:00 11-10-2025 06:00:00
Kedah Bandar Kuala Ketil, Tawar, Kuala Ketil, Pekan Tawar Data, Voice and SMS 10-10-2025 10:00:00 10-10-2025 04:00:00
Selangor Seksyen 3, Bandar Kinrara Data, Voice and SMS 10-10-2025 10:00:00 10-10-2025 04:00:00
Negeri Sembilan Taman Politeknik Data, Voice and SMS 13-10-2025 09:00:00 18-10-2025 06:00:00
Kelantan Kampung S. Pinang, Kampong Laut Data, Voice and SMS 13-10-2025 10:00:00 14-10-2025 05:00:00
Johor Simpang Rengam, Ayer Hitam Data, Voice and SMS 14-10-2025 10:00:00 14-10-2025 03:00:00
Johor Semerah Data, Voice and SMS 15-10-2025 10:00:00 15-10-2025 02:00:00

Perlukan bantuan?

Berikut adalah beberapa penyelesaian.

img-fluid
Self Help

Berikut adalah beberapa maklumat berguna yang boleh menyelesaikan masalah anda.

Baca Lanjut 
img-fluid
E-mel kami

Hantarkan e-mel kepada kami.

E-mel kami 

Soalan Lazim

Penyemak status rangkaian ialah peta gangguan rangkaian yang memberikan anda paparan semua gangguan rangkaian pada rangkaian kami. Anda juga boleh menggunakan ciri carian alamat untuk melihat sama ada gangguan rangkaian aktif terdapat di kawasan anda.

Masa yang diambil untuk menyelesaikan gangguan rangkaian berbeza mengikuti kes. Walau bagaimanapun, sila yakin bahawa jurutera kami sedang berusaha untuk memulihkan perkhidmatan secepat mungkin.

Semasa gangguan rangkaian, kami mengesyorkan anda menyambung ke mana-mana rangkaian Wi-Fi lain yang tersedia untuk sambungan data.

Tidak, sebaik sahaja perkhidmatan rangkaian dipulihkan, peranti anda akan menerima isyarat semula secara automatik. Jika anda masih mengalami masalah selepas perkhidmatan dipulihkan, sila hidupkan dan matikan mod penerbangan pada peranti anda atau mulakan semula peranti anda untuk memuat semula kesambungan rangkaian.

LIHAT SEMUA SOALAN LAZIM