• Yes | First to 5G
  • Peribadi
  • Bisnes
  • Pembelajaran
BMBahasa Malaysia
  • English
  • Bahasa Malaysia
Yes | First to 5G
  • Shop
      • Pelan Mudah Alih
      • Pelan Prabayar
      • Pelan Pascabayar
      • Tambahan Data & Hotspot
      • Juara 5G
      • Wireless Fibre 5G
      • Device-only Plan
      • Bundle Plan
      • Pelan Peranti
      • Infinite+
      • Jalur Lebar
      • Jalur Lebar Kediaman
      • Jalur Lebar On-the-go
      • Pelanggan Sedia Ada
      • Cara: Dapatkan Databack
  • Infinite+
  • Wireless Fibre 5G
  • Liputan
  • Kekalkan Nombor Telefon Anda
  • Dapatkan Bantuan
      • Bantuan & Sokongan
      • Soalan Lazim
      • Tanya Sofia
      • Kaedah Pembayaran
      • Aktifkan SIM
      • Peralatan & Perkhidmatan
      • Lokasi Roadshow
      • Ujian Kelajuan
      • Peranti Disokong
      • Semak Pesanan
      • Usahasama Strategik
      • Hubungi Kami
      • Emel Kami
      • Facebook Messenger
      • Lokasi Kedai
  • Solusi Bisnes
      • Akses Internet
      • Yes Soho
      • Yes DIA
      • Rangkaian Peribadi
      • Talian Pajak Berdedikasi Yes
      • Yes 4G VPN
      • Komunikasi Suara
      • Yes SIPconnect
      • Sistem Telefoni Bisnes
  • Dapatkan Bantuan
      • Bantuan & Sokongan
      • Soalan Lazim
      • Tanya Sofia
      • Kaedah Pembayaran
      • Aktifkan SIM
      • Peralatan & Perkhidmatan
      • Lokasi Roadshow
      • Ujian Kelajuan
      • Peranti Disokong
      • Semak Pesanan
      • Usahasama Strategik
      • Hubungi Kami
Mari Mulakan

Juara 5G

  • Juara 5G
  • Pelan FT5G Yes Prabayar
  • Pelan FT5G Yes Pascabayar
  • Peranti 5G
  • Pertukaran Pelan 4G ke FT5G
  • YES FT5G Discover SIM Pack Programme
  • Yes FT5G Free Fire SIM Pack Plan

Infinite+

  • Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+
  • Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite
  • Pelan Perkhidmatan Talian Tambahan Infinite
  • Pertukaran Pelan Ke Yes Infinite+

Yes Wireless Fibre

  • Yes Wireless Fibre CNY Promo Family Bundle Service Plan
  • Pelan Perkhidmatan Bundel Jalur Lebar Wayarles Yes
  • Pelan Perkhidmatan Jalur Lebar Wayarles Yes

Pelan

Pelan Pascabayar
  • Program Internet PERCUMA Enam (6) bulan Pascabayar Kasi Up
  • Pelan Perkhidmatan Pascabayar Kasi Up
  • Data Tambahan untuk Pascabayar Yes
    • Infinite Postpaid Hotspot Add-On
    • Postpaid Data Add-On and Konfem Turbo
    • Postpaid Hotspot Add-On
    • Pascabayar Add-On Hotspot
Pelan Prabayar
  • Yes Travellers SIM Prepaid Plan
  • Pek Permulaan YES 4G LTE Prabayar
  • Pelan Prabayar Yes LTE OKU
  • Pelan Prabayar Kasi Up LTE SIM
  • Data Tambahan untuk Prabayar Yes
    • Tambah Nilai
    • Prihatin Special 30GB RM20
    • Yes Prihatin Special Unlimited RM15
    • Prepaid Voice Call Minutes Add-On
    • Data Tambahan Prabayar
    • Hotspot Add-On Prabayar
    • Kasi Up Unlimited dan Kasi Up Turbo 5GB
Jalur Lebar
  • Broadband Warranty & Replacement
  • Broadband On The Go
  • Broadband Home
Jaringan Prihatin
  • Pelan Pascabayar YES Jaringan Prihatin
  • YES Prihatin x Ganjaran Pulangan Tunai Shopee
  • Pelan YES Jaringan Prihatin
  • Pembatalan Subsidi Jaringan Prihatin
  • Penukaran Pelan & Penyedia Perkhidmatan
  • Pendaftaran & Penebusan
  • Kelayakan
  • Soalan Lazim – Umum

Kempen / Promosi

  • RM10 Discount for Infinite Plus Promotion
  • Yes Infinite Plus (with upfront payment) Postpaid Service Plans Programme
  • Yes Trade-In Programme
  • Kasi Up Unlimited Data and Voice Add-on Promotion
  • YES FT5G ePemula Service Plan
  • Pakej Yes Peranti Keluarga Malaysia Promotion
  • YES Prepaid FT5G RM15 Plan Programme
  • Promosi Pakej Yes Remaja Keluarga Malaysia
  • Kempen Sambungan SIM Percuma Belajar Dari Rumah
  • Kempen Pengekalan Telefon Percuma Belajar Dari Rumah
  • NUTP Free SIM
  • NUTP Huddle XS Bundle Plan
  • YES x SIM Percuma Frog
Promosi Yes Shopee
  • Yes Infinite Discover Postpaid Service Plan one (1) month of Free Internet Promotion
  • Promosi Pelan SIM Prabayar Yes Kasi Up x Shopee
  • Pelan Prabayar Bundel SIM Kasi Up LTE

General

Tentang Yes
  • ID Yes, Nombor Yes & Kata Laluan
  • Soalan Lazim Umum
Bil & Kaedah Tambah Nilai
  • AutoPay
  • Banking Channels – JomPAY
  • Internet Banking
  • e-Wallet
  • Pembayaran Atas Talian Yes
Roaming & IDD
  • Perkhidmatan Dial Terus Antarabangsa (IDD)
  • Data Roaming
  • Perkhidmatan Perayauan Antarabangsa (Pascabayar)
Peranti Yes
  • Yes 5G Infinite Gateway
  • Yes Huddle XS LTE
  • Yes Zoom LTE
  • Mengenai Pengecasan dan Penggunaan Telefon Pintar Yes
  • Waranti dan Penggantian
YesCare
  • YesCare
Kedai Atas Talian Yes
  • Pengiriman dan Penghantaran
  • Pembelian

Inisiatif Belajar Dari Rumah

  • Program Pendidikan Atas Talian Prabayar SIM 7GB YES
  • Program Pendidikan Atas Talian Prabayar SIM 7GB YES untuk Institusi Pelajaran Tinggi

Cara Untuk Mengaktifkan SIM Baru Yes

  • Cara Untuk Mengaktifkan SIM Baru YES

Perusahaan

  • YES 4G-VPN
  • YES SIPconnect
  • YES Cloud PBX
  • YES Converged Service
  • YES Terragraph Plan
  • YES DIA (Akses Internet berdedikasi)
  • YES Broadband (Jalur Lebar)
  • YES DLL (Talian Pajakan Berdedikasi)

Rujuk dan Jana

  • Rujuk & Jana

Bertukar Ke Yes

  • Yes Mobile Number Portability to Infinite Plans Promotion
  • Pertukaran Talian Ke Yes

Databack

  • Promosi Baucar Yes Databack x Shopee

MCMC Anti Scam

  • MCMC Anti Scam
  • Home
  • Docs
  • Soalan Lazim
  • Infinite+

Pertukaran Pelan Ke Yes Infinite+

Umum (Pelan Pascabayar Yes Infinite+ dan Yes Infinite)

  1. Adakah saya dibenarkan untuk menukarkan Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Perkhidmatan Prabayar sedia ada saya ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Ya, anda boleh bertukar kepada pelan yang lebih tinggi dengan syarat Anda tidak melanggan mana-mana Pelan Perkhidmatan yang Dikecualikan atau Anda tidak terikat dengan mana-mana kontrak, Anda dibenar untuk menukarkan Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Perkhidmatan Prabayar sedia ada Anda kepada yang berikut:-
    (a) Pelan Perkhidmatan Pascabayar kepada Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite; dan
    (b) Perkhidmatan Prabayar kepada mana-mana Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite.
  2. Apakah Pelan Perkhidmatan yang Dikecualikan?
    Seperti berikut:-
    (a) Pelan Bundel Jalur Lebar Yes 4G;
    (b) Perkhidmatan Internet Wayarles Tetap; dan
    (c) Pelan Kasi Up Family
    (selepas ini hendaklah secara kolektif dirujuk sebagai “Pelan Perkhidmatan yang Dikecualikan”).
  3. Adakah saya dibenarkan untuk menurunkan taraf Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Pelan Perkhidmatan Prabayar sedia ada saya?
    Anda tidak dibenarkan menurunkan taraf pelan.
  4. Bolehkah saya terus menggunakan Kad SIM yang sedia ada setelah pertukaran kepada Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite berjaya?
    Tidak, Kad SIM yang sedia ada tidak boleh digunakan dengan Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite. Dengan itu, sebaik sahaja pertukaran ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite berjaya, Yes akan menghantarkan SIM baru ke alamat penghantaran Anda. Anda dikehendaki untuk mengaktifkan Kad SIM baru sebelum menikmati tawaran perkhidmatan di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite. Sila rujuk Cara Mengaktifkan SIM untuk maklumat lanjut berkenaan pengaktifan Kad SIM.
  5. Bagaimanakah untuk saya mengetahui sama ada Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Perkhidmatan Prabayar sedia ada saya berjaya ditukarkan ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Anda akan menerima notifikasi melalui e-mel atau SMS sebaik sahaja Anda berjaya mengaktifkan Kad SIM.
  6. Bagaimanakah cara untuk mengaktifkan Kad SIM?
    Sila ikuti langkah yang dinyatakan di bawah jika Perubahan Pelan melalui aplikasi MyYes
    i. Log masuk ke aplikasi MyYes
    ii. Di bawah “Akses Pantas”, klik butang “Aktifkan SIM” dan ikuti langkah pengaktifan pada skrin
    iii. Setelah pengaktifan anda berjaya, anda kini boleh log masuk ke akaun Perkhidmatan anda menggunakan nombor telefon dan kata laluan anda. Anda juga boleh log masuk menggunakan kaedah TAC sebagai alternatif.
  7. Jika terdapat sebarang data internet yang tidak digunakan dalam Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Perkhidmatan Prabayar saya yang sedia ada, adakah data internet yang tidak digunakan akan dipindahkan ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite baru saya?
    Tidak, data internet yang tidak digunakan dari Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada atau Perkhidmatan Prabayar anda tidak akan dibawa ke hadapan sebaik sahaja Anda bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite. Ini bermakna sebarang data internet di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada atau Perkhidmatan Prabayar anda tidak lagi boleh digunakan apabila Kad SIM telah berjaya diaktifkan.
  8. Jika saya terikat dengan kontrak, adakah saya dibenarkan untuk bertukar ke mana-mana pelan perkhidmatan sedia ada saya?
    Tidak, jika masih terikat dengan kontrak.
  9. Jika saya telah membayar Yuran Komitmen di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada saya pada bulan kalendar tertentu, adakah Yuran Komitmen tersebut akan dikenakan pada kadar pro rata sekiranya saya bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Yuran Komitmen yang dibayar pada bulan kalendar akan dikenakan kadar pro rata dan ditolak dari Bil yang dikeluarkan pada bulan kalendar yang seterusnya apabila Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite berjaya diaktifkan.
  10. Sebagai contoh:-
    Pelanggan telah membayar Yuran Komitmen untuk bulan Jun 2022, seperti yang ditunjukkan dalam Bil yang dikeluarkan pada Jun 2022 di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada pada 2/6/2022;

    • Pelanggan menukarkan Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite pada 5/6/2022; dan
    • Pelanggan mengaktifkan Kad SIM pada 8/6/2022,

    Dengan ini, Yuran Komitmen untuk bulan Jun 2022 yang dibayar pada 2/6/2022 akan dikenakan pada kadar pro rata dan ditolak dari Yuran Komitmen untuk bulan Julai 2022, dimana akan ditunjukkan di dalam Bil yang dikeluarkan pada bulan Julai 2022.

  11. Adakah akan terdapat sebarang perubahan pada had kredit setelah saya bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada saya ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Ya, akan terdapat perubahan pada had kredit yang dinikmati oleh Anda sebaik sahaja bertukar dari Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite.
    Untuk maklumat yang lebih lanjut berkenaan had kredit Anda, sila:-
    (a) Muat turun dan Log Masuk ke aplikasi MyYes app;
    (b) Klik tab “profil”; dan
    (c) klik pada tab “Akaun”.
  12. Adakah sebarang caj akan dikenakan apabila saya bertukar dari Pelan Perkhidmatan Pascabayar atau Perkhidmatan Prabayar sedia ada ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Ya, caj akan dikenakan apabila Anda bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite. Caj yang dikenakan adalah bergantung pada jenis kadar tawaran di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite yang dilanggan oleh Anda. Anda boleh rujuk kepada Terma & Syarat Pelan Pascabayar Yes Infinite+ dan Yes Infinite untuk butiran yang lebih lanjut.
  13. Adakah sebarang caj akan dikenakan apabila saya menukar daripada Perkhidmatan Prabayar sedia ada saya kepada Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Ya, caj akan dikenakan apabila Anda bertukar kepada Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite. Anda boleh merujuk kepada myuntuk butiran yang lebih lanjut.
  14. Bolehkah saya menggunakan jumlah baki Kredit Yes untuk menjelaskan sebarang caj yang dikenakan semasa pertukaran ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Tidak, Jumlah baki Kredit Yes tidak boleh digunakan untuk menjelaskan sebarang caj yang dikenakan semasa pertukaran ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite.
  15. Apakah yang akan berlaku kepada jumlah baki Kredit Yes saya setelah bertukar ke Pelan Perkhidmatan Prabayar sedia ada ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Sebarang baki di dalam Kredit Yes Anda akan dipindahkan ke akaun Perkhidmatan Pascabayar baru anda di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite dan akan digunakan untuk pembayaran Bil Yuran Komitmen pada bulan seterusnya selepas bulan kalendar pengaktifan SIM Anda. Butiran mengenai penggunaan Kredit Yes untuk pembayaran Yuran Komitmen akan ditunjukkan pada Bil yang berikutnya selepas bulan kalendar apabila Kad SIM diaktifkan.
  16. Bolehkah saya membayar Yuran Komitmen di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite melalui Pengebilan Automatik?
    Jika Anda ingin membayar Yuran Komitmen Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite melalui Pengebilan Automatik, Anda dikehendaki untuk memilih pilihan Pengebilan Automatik di dalam aplikasi MyYes dengan mengikuti langkah-langkah di dalam aplikasi. Untuk penjelasan, sekiranya Anda telah memilih untuk pembayaran Yuran Komitmen di bawah Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada Anda melalui Pengebilan Auto, pilihan tersebut akan tamat secara automatik sebaik sahaja Anda bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite.
  17. Bagaimanakah jika saya mempunyai Soalan Lazim tambahan?
    Anda boleh menghantarkan soalan anda ke yescare@yes.my. Sebagai alternatif, anda boleh memuat turun aplikasi MyYesdari Google Play Store, Apple App Store atau Huawei AppGallery, untuk berhubung melalui aplikasi MyYes atau berbual dengan Chatbot Sofia.
  18. Adakah saya perlu menukarkan SIM saya apabila bertukar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Ya, anda akan diberikan Kad SIM baru untuk Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite.
  19. Saya telah berjaya menukarkan pelan saya ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite dan telah menerima kad SIM baru, apakah yang perlu saya lakukan?
    Apa yang anda perlu lakukan adalah mengaktifkan kad SIM Baru melalui aplikasi MyYesuntuk terus menggunakan perkhidmatan Yes.
  20. Apakah yang akan berlaku jika saya tidak menggunakan sepenuhnya data internet saya di bawah peruntukan kapasiti data hotspot?
    Sebarang data internet di bawah peruntukan kapasiti data hotspot yang masih tidak digunakan dalam Kitaran Bil tidak boleh dibawa ke Kitaran Bil yang seterusnya.
  21. Bagaimanakah jika saya mempunyai Soalan Lazim tambahan untuk Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite?
    Anda boleh merujuk kepada Terma & Syarat Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ atau Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite untuk butiran lanjut. Anda juga boleh menghantarkan soalan anda ke yescare@yes.my. Sebagai alternatif, anda boleh memuat turun aplikasi MyYes dari Google Play Store, Apple App Store atau Huawei AppGallery, untuk berhubung melalui aplikasi MyYes atau berbual dengan Chatbot Sofia.

    Pelan Perkhidmatan Pascabayar Infinite+

  22. Bagaimanakah saya boleh menukarkan Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada atau Pelan Perkhidmatan Prabayar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+?
    Anda boleh berbuat demikian melalui saluran yang dinyatakan di bawah:
    (a) Yes Store; atau
    (b) Pengedar Sah Yes
  23. Adakah Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ mempunyai kontrak?
    Terdapat tempoh kontrak selama 36 bulan untuk Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+.
  24. Berapa banyak Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ yang boleh saya daftarkan?
    Anda hanya boleh berdaftar satu (1) Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+ bagi setiap MyKad atau MyTentera yang sah (dengan syarat Pelanggan yang Layak tidak mempunyai, secara agregat, lebih daripada enam (6) akaun perkhidmatan pascabayar dengan Yes).
  25. Adakah terdapat sebarang semakan kelayakan untuk pertukaran pelan ke Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+?
    Ya, terdapat semakan kelayakan sebelum anda boleh menukarkan pelan ke Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+.
  26. Untuk tawaran perkhidmatan di bawah Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+, bilakah saya perlu mengaktifkan Kad SIM selepas penerimaan Kad SIM?
    Anda adalah digalakkan untuk mengaktifkan Kad SIM anda dengan segera supaya anda boleh menikmati tawaran perkhidmatan di bawah program ini. Apabila menerima Kad SIM, anda dikehendaki melakukan pengaktifkan Kad SIM dalam masa tujuh (7) hari dari tarikh anda menerima Kad SIM, jika gagal, Kad SIM akan diaktifkan secara automatik selepas tujuh (7) hari dari tarikh anda menerima Kad SIM.


    Pelan Perkhidmatan Pascabayar Infinite

  27. Bagaimanakah saya boleh menukarkan Pelan Perkhidmatan Pascabayar sedia ada atau Pelan Perkhidmatan Prabayar ke Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite+?
    Anda boleh berbuat demikian melalui saluran yang dinyatakan di bawah:
    (a) Yes Store; atau
    (b) Pengedar Sah Yes
    (c) Aplikasi MyYes
  28. Untuk tawaran perkhidmatan di bawah Program Pelan Perkhidmatan Pascabayar Yes Infinite, bilakah saya perlu mengaktifkan Kad SIM selepas penerimaan Kad SIM?
    Anda adalah digalakkan untuk mengaktifkan Kad SIM anda dengan segera supaya anda boleh menikmati dan menggunakan tawaran perkhidmatan di bawah Pakej ini. Apabila anda telah menerima Kad SIM, anda dikehendaki untuk melakukan pengaktifan Kad SIM dalam masa tiga puluh (30) hari dari tarikh anda menerima Kad SIM (“Tempoh Pengaktifan SIM”). Kad SIM anda akan tamat tempoh secara automatik dan akaun Perkhidmatan akan ditamatkan jika anda tidak mengaktifkan Kad SIM anda dalam Tempoh Pengaktifan SIM. Dengan ini, sebarang pembayaran yang dibuat oleh anda, termasuk Yuran Komitmen dan sebarang deposit akan lucut hak dan tiada pembayaran balik akan dibuat kepada anda.

Katakan Yes!

Sertai senarai mel kami untuk dapatkan tawaran terbaik & terkini terus ke inbox emel anda. Anda tidak akan terlepas lagi!

*
*

Dapatkan Applikasi MyYes

Pelan & Perhargaan

  • Pelan Prabayar
  • Pelan Pascabayar
  • Pelan Percuma
  • Tambahan Data & Hotspot
  • Jalur Lebar On-the-go
  • Jalur Lebar Kediaman

Tinjau

  • Kekalkan Nombor Telefon Anda
  • Cara: Dapatkan Databack
  • Usahasama Strategik
  • Perayauan

Peralatan

  • Manual Peranti
  • Liputan
  • Ujian Kelajuan

Info Syarikat

  • Tentang Kami
  • Terma & Syarat
  • Polisi Data Peribadi

Bantuan

  • Soalan Lazim
  • Tanya Sofia
  • Emel Kami
  • Facebook Messenger
  • Kunjungi Kami

POWERED BY YTL, YTL Communications Sdn. Bhd. (793634-V)